söndag 7 april 2013

Startskottet

Vi har tjuvstartat firandet av min födelsedag idag och har haft besök av pappa, Anne-Li, Arvid, Anette, Ingemar och Oscar. Fina och väldigt användbara presenter fick jag och till slut lyckades vi även få ihop maten hyfsat fast jag ett tag trodde att vi skulle få åka iväg och köpa hem något annat att bjuda på... Potatisgratäng med baconlindad, kantarellostfylld fläskfilé med pepparsås och sallad stod på menyn, mumma! Kvällen har varit lugn, Melwin somnade som en stock efter att han druckit sin välling strax efter kl 19. Projekt "Sova i eget rum" fortgår och Melwin sover bättre för varje natt som går, hoppas vi snart återgår till någorlunda bra nätter med många timmars sömn i streck. Sömn är helt klart en färskvara och när jag vaknar på morgonen nu och känner mig trött förstår jag inte hur jag/vi orkade med då Melwin var mellan fyra-sju månader och vaknade var och varannan timme varje natt... Been there, done that!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar