onsdag 25 februari 2015

Fortsatt hemma

Vi fortsätter kämpa på med sjukdom här hemma och turades om att vabba i två veckor med vattkoppor och dunderförkyldning. Melwin var sedan iväg en dag på förskolan innan det var dags för vab igen... Behöver jag säga att alla i familjen klättrar på väggarna här hemma nu? På bilden nedan har Melwin tömt min garderob på diverse och leker soptipp! Som sagt... Hoppas vi får vara friska när vi snart lämnar vabruari bakom oss och istället välkomnar våren!

Magen växer och det är lite tyngre nu än tidigare. Ganska mycket tyngre när jag är på jobbet jämfört med när jag är ledig och jag har därför ansökt om att få graviditetspenning. Förhoppningsvis får jag det beviljat och jobbar då fram till slutet av mars innan jag går hem. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar