söndag 22 mars 2015

Veckan...

Veckan som gått har bland annat bjudit på   både jobb och vabb. Vi har myst hemma hos mamma där vi tjuvstartade med lite våfflor. Själva Våffeldagen inte är förens på tisdag i veckan som kommer men det smakade bra ändå.

På morgonen idag hade vi en liten superhjälte som sprang omkring här hemma. Superhjälten Melwin med hans superhjältekatt bjöd på många skratt! Idag har vi sedan hängt på Ikanohuset där lite smått och gott inhandlats. Bland annat lite nya kläder till oss alla och nya sängkläder till lillebrors säng. De är snart färdigtvättade och jag tänkte att jag skulle bädda i dem ikväll.

En intensiv vecka ligger framför. Jag har jättemycket jag ska och måste hinna med på jobbet. Jag har fortfarande inte fått besked om jag får min ansökan om graviditetspenning beviljad eller inte och vet därför inte när jag slutar jobba. Blir det beviljat har jag bara en vecka kvar att arbeta och sen går jag på föräldraledighet i så fall. Bra framförhållning? Utöver det lite fix och planering inför helgens stundande kalas. Inte bara tråkiga måsten alltså! Hoppas på en god natts sömn som uppladdning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar