torsdag 17 januari 2013

Onsdag och torsdag

Efter alla storhelger börjar det nu kännas som vardag igen, öppna förskolan är igång samt en massa härligt umgänge med fina vänner <3 I går kom Anna förbi med sin lilla dotter Alisa, ni vet hon som skickade ett mms med en bild på en bulle i ugnen ;-) Åh, hon var så fin lilla Alisa! "Bara" två månader gammal och helt underbar - tack för att ni kom förbi Anna så vi fick träffa er och snusa lite bebis! På kvällen var jag iväg och tränade, körde ett boxpass på 75 minuter. Trodde jag skulle dö bitvis men jag orkade hela passet igenom och är så glad att jag tog mig i kragen och gick iväg :-)

Idag mötte vi upp Frida & Olivia och Veronica & Emma på Ikano-huset för att köpa en födelsedagspresent till Agnes som fyllde 1 år i början av januari. Vi åkte sedan ut till förorten (hem till Jennifer & Agnes) där vi bjöds på porter-stek, sås och potatis! Vilken lyx att få så god mat och att få umgås med så fina vänner, en riktigt mysig em som tog slut alldeles för fort då jag var tvungen att åka hem med en supertrött Melwin som slocknade så fort bilen började rulla... Nästa gång får ni komma hit vet ja! :-) 

Agnes hämtade Melwins filt och bäddade om honom lite ;-) 
Äldsta och yngsta barnet i "mammagruppen" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar