torsdag 28 mars 2013

Trött

Usch, idag är jag så trött! Melwin har vaknat varje timme i natt, snurrat, gnällt och varit ledsen. Vet inte vad som är på gång nu? Tänder har han fått månaden som gått och då inte reagerat så här... Hoppas det var en engångsföreteelse och inte upprepas fler nätter nu! Har hällt upp en stor kopp kaffe och ska försöka vända det här till en bra dag.

Läste ett inlägg i en blogg som till vissa delar känns, framför allt för några månader sedan, väldigt träffande. Men att vara arg på sitt barn, är det okej? Ibland upplever jag att man inte tillåts tycka att det jobbigt att ha barn, man ska istället vara så tacksam och ödmjuk inför det faktum att man har det lilla knytet i sin famn. Kanske uttrycker mig konstigt och klumpigt nu? Älskar Melwin över allt annat, men ibland kan det vara tufft. Läs och begrunda.

Min längtan efter bebis » När ska jag få sova igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar