söndag 8 september 2013

Fredag

I fredags morse ringde väckarklockan kl 04.45 och jag kände mig mer död än levande, funderade på hur jag skulle överleva dagen och längtade redan då efter att få krypa ner i sängen och sova igen. En varm dusch och lite yoggi senare cyklade jag lite piggare iväg till jobbet. Dagen flöt på bra och eftersom jag började i ottan slutade jag ju också tidigt - skönt! Jag landade hemma med familjen en stund och åkte sedan vidare för tacomys hemma hos Veronica tillsammans med Jennifer, Frida och våra härliga kids. Ljudnivån var stundtals hög men tycker ändå att barnen höll humöret upp trots att det var fredagkväll och ganska sent. När barnen väl somnat kunde vi vuxna (!) sitta och prata strunt i några timmar innan jag styrde bilen hemåt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar