söndag 13 oktober 2013

Bomull och lammfilé

Vi firar vår bomulls-bröllopsdag idag, det vill säga ett år som man och hustru. Det är häftigt, fortfarande ett år senare, att jag är Andreas fru! Nästa efter bomull kommer visst papper och innan ni vet ordet av firar vi Guldbröllop!

Kvällens överraskning bestod av ett restaurangbesök på Gula huset i stan. Vi avnjöt deras Gästabudsmeny som bland annat innehöll grillad scampi, underbar lammfilé med potatisgratäng och slutligen creme brüle till dessert. Fantastiskt gott! Jag fick även en vacker ring av min älskling. Ringen är designad av Thomas Sabo, samma designer som gjort de smycken jag fick i morgongåva förra året. Avkopplande och väldigt lyxigt att kunna sitta ner på tu man hand och vara en stund tillsammans, bara vi två. All kärlek till mannen i mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar