torsdag 21 maj 2015

Sjungande barn

Idag har vi varit på Drop-in och avslutning för terminen på Melwins förskola. De har under våren jobbat med projektet "Bankekind förr tiden". Det bjöds på fika som barnen varit med och bakat, de har byggt upp en modell över hur samhället såg ut förr etc. Supermysigt och vilken känsla det är att se ens barn stå där framme och sjunga med sina kompisar!

En tripp till Bvc gjorde William och jag, han har vänt sin viktkurva och går nu upp i vikt och allt ser bra ut. Vi har haft några dagar som varit lite kämpiga med ont i magen. Idag har det dock varit lite bättre igen så vi håller tummarna för att det fortsätter så!

Ikväll har Ante sprungit milen på Blodomloppet och slog till och med förra årets tid trots minimal träning - heja heja! Jag har haft pappa här som hjälp ikväll och det har varit världens lugnaste kväll. Melwin somnade i soffan strax innan sju och William i min famn strax därefter. Sedan har de sovit gott båda två och förhoppningsvis fotsätter natten likadant. Jag ska försöka trotsa tröttheten och titta klart på Eurovision innan jag kryper ner i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar