fredag 28 augusti 2015

Stadsfest och tjejkväll

Dagarna bara susar förbi och jag hinner inte riktigt med! Förra veckan var det stadsfest och gatorna i stan fylldes med bland annat en internationell matmarknad och en massa andra aktiviteter i för stora och små under fyra dagar. Jag besökte stan på torsdagen med vänner och passade då på att fylla på barnens garderober lite inför hösten. Vi gjorde även ett besök på barnens dag som var i lördags hela familjen. Där kunde man bland annat titta på och hälsa på kända karaktärer från Barnkanalen, titta på stora fordon som bärgningsbil och sopbil. Melwin var dock inte så intresserad så vi gick neråt stan och åt italiensk glass istället. Det föll herrn mer i smaken!

På fredagskvällen åkte jag iväg själv för att äta och dricka gott med några vänner. Riktigt mysigt, det var precis vad jag behövde och många skratt blev det! När de andra åkte inåt stan för en utekväll åkte jag dock hemåt till min lilla bebis igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar