lördag 1 september 2012

Den största gåvan

Att skaffa barn och bilda familj är något jag alltid har drömt om men jag har aldrig sett det som en självklarhet att jag i framtiden skulle kunna få biologiska barn. Givetvis har jag hoppats och drömt om att kunna bli gravid, men då människor i min närhet fått kämpa i åratal utan resultat har jag ändå levt med tanken att det inte nödvändigtvis är så lätt som man kanske tror att skaffa barn. Lyckligtvis kom Melwin till oss utan en allt för lång väntan :) Att få barn är något helt otroligt och känslorna som följer det lilla barnet är svåra att beskriva för någon som inte delat upplevelsen. Kärleken man känner för sitt lilla barn är oändlig och växer för varje dag som går!

Jag har sedan i höstas följt Idlisa och hennes blogg. Hon och hennes man fick vänta i nästan ett helt år innan hon blev gravid och de fick för två dagar sedan äntligen hålla sitt efterlängtade barn i famnen!  <3 Vill ni också följa henne och läsa mer kan ni gå in på http://minbebis.com/blogg/idlisa/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar