lördag 31 augusti 2013

Dålig uppdatering

Dagarna bara springer förbi och jag hinner inte riktigt med. Vardagarna är jag ju på jobbet och där är det fullt upp och sällan en lugn stund. När jag väl kommer hem på kvällarna försöker jag vara med Melwin så mycket jag bara kan och när han sedan somnat får vi lite tid tillsammans bara Ante och jag. Kvällarna blir inte så sena då jag behöver sova x antal timmar för att orka med i ekorrehjulet som snurrar på. Mycket är alltså sig likt från dag till dag och att läsa om äventyr från jobbet kanske inte är så intressant?
Idag mötte min familj och jag upp Malin och Zoe på stan för ett besök på Bondens Egen marknad. Vi köpte med oss rödbetor och broccoli hem. Vi strosade sedan vidare ner mot stan och varvade att titta i affärer med lunch och senare även fika samt lite loppis. En skön dag som lämnar mersmak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar