söndag 18 augusti 2013

Det sa poff...

Och så var helgen slut. Dagarna har varit fullspäckade och jag har nu landat i soffan och ställer in mig på jobb imorgon. Ska jag vara ärlig ser jag nästan fram emot att gå till jobbet imorn. Har ju gärna helg hela tiden tillsammans med min familj men vi är ett härligt gäng och många skratt med kollegor och barn blir det under dagarna. Ser även fram emot nästa veckoslut. På fredag kväll ska Ante och jag på kräftskiva med några vänner och sedan åker vi till Hanna och Armin i Lilla Edet/Göteborg under helgen. Som sagt, mycket skoj att se fram emot!

Idag har vi bland annat lunchat med mormor och morfar. Vi tog sedan en promenad in till stan för att fylla på Melwins garderob lite inför hösten. Vi hittade mycket fint och med sig hem fick han tre par byxor, två tröjor, en jumpsuit och inte mindre än fyra (!) par skor. För er som är på jakt efter skor till era barn kan jag varmt rekommendera ett besök på Din Sko, skynda er att fynda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar