fredag 31 januari 2014

Äntligen fredag!

Vi pustar ut efter en lång och omtumlande vecka. Det här med förskola har ju inte varit sådär värst populärt enligt Melwin... Han har inte velat vara där och har visat det tydligt, så pass att jag faktiskt började gråta tidigare i veckan när pedagogerna berättade hur dagen hade varit. Jag drar dock en liten lättnadens suck just nu då han idag varit glad och faktiskt inte ville följa med hem när jag kom för att hämta honom efter lunch. Fortsättning följer...

Vi har hunnit fixa med presenter inför helgens två 2-årskalas efter förskola och jobb och även förberett kvällens middag. Pulled chicken blir det och det doftar så gott från lergrytan i ugnen. Jag har testat att göra med fläskkött tidigare men inte med kyckling. Hoppas på succé. Nu ska jag krama lite på vår fina son och njuta av att helgen är här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar