söndag 28 oktober 2012

Egentid och gemenskap

I lördags fick jag träna på att ha egentid en stund på förmiddagen! Ante har jobbat hela helgen och jag lämnade Melwin hos pappa och Anne-Li i Linghem och åkte ut till Ikano för att leta overall till Melwin. Hittade en hel del fint, till och med byxor till mig vilket var välbehövligt! När jag kom tillbaka hade Melwin varit ledsen en liten stund, annars hade det gått bra :-) Vi åt lite mat tillsammans och åkte sedan vidare till Ida, David och Elvira, som är Melwins minsta kusin (egentligen "bonuskusin" men, men...), tack för en mysig eftermiddag alla som var där! Melwin tyckte Erik var så spännande när han röjde runt i babygymmet! 

Idag har vi tvättat och fixat här hemma, gått en lång promenad i solnedgången och nu ska jag titta på Solsidan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar