onsdag 10 oktober 2012

Underbara höstdag!


Frisk och kall luft, vackra färger, underbar sol och blå himmel - jag älskar hösten när den bjuder på dagar som den här! Hoppas vi får lika fint väder på lördag :-) Vid nio mötte vi upp Victoria och Alfons för en promenad i det underbara höstvädret, vi följde sedan med dem hem för lite fika och lek. Trevligt! Melwin är dock fortfarande lite påverkad av den nya tanden och var väl inte sitt gladaste jag, men var hyfsat nöjd när han fick vara i famnen i alla fall. Packade ner honom i vagnen för hemfärd och han somnade efter att vagnen rullat mindre än tio meter och fortsatte sova en stund ute i vagnen när vi väl kommit hem så jag kunde äta en sen lunch i lugn och ro - plus att jag hann läsa lite i en spännande bok, lyx! När Ante kom hem gick vi en promenad till (det gäller att passa på) och sen har vi mest busat och myst hela kvällen. Melwin sover nu gott i sin säng, Ante grejar med den nya kameran och jag tänkte leta lite kläder på Tradera - wish me luck!

Mina fina killar <3

1 kommentar:

  1. Åh jag längtar efter att kunna ta lite längre promenader. Nu blir de korta och rätt långsamma :P Jag får ta riktigt mysiga vinterpromenader sen istället! Kram på er!

    SvaraRadera