måndag 22 oktober 2012

Idag har vi haft en mysdag Melwin och jag, den började med lite sovmorgon efter en ganska strulig natt... Eftersom vi tog sovmorgon missade vi babymassagen vi hade tänkt prova på i Linghem under fm men det får bli en annan gång istället! Vi gjorde oss i ordning och åkte en sväng till Ekholmens centrum, gick där och strosade en stund och kollade runt lite i butikerna  innan vi köpte lunch till mig och åkte hem igen :-) Melwin fick lite morot (favorit) blandat med palsternacka och potatis - var väl sådär men vi provar oss fram, en tesked mango slank ner till efterrätt också innan jag fick mat i magen.


Efter lunch lekte vi en stund och sedan somnade Melwin, jag slappade i soffan med en kopp kaffe, god choklad och en tidning (Vi föräldrar) som kom med posten förra veckan. Det är lyx och egentid det! Lilleman vaknade efter en stund och var väl inte direkt på ett strålande humör (underdrift) så jag packade ner honom i vagnen och gick en superskön långpromenad i höstvädret. Älskar den friska, kalla höstluften och när det biter i kinderna!  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar