tisdag 31 december 2013

Avslut

Årets sista dag slutade inte riktigt som det var tänkt. Packningen stod färdig i hallen vi skulle bara fixa det sista. Jag böjer mig ner för att släcka julgransbelysningen och det smäller till i ryggen. Jag kan knappt gå och linkar istället omkring här hemma, försökte på egen hand ta på mig ett par byxor i en halvtimme innan jag fick be Ante om hjälp. Maxdos av värktabletter, rörelse i form av att gå samt värme var råden jag fick. Jag får inte lyfta, inte ens Melwin. Han bara blänger på mig och tycker jag är allmänt konstig, är villig att hålla med!

Vi skulle firat in det nya året med vänner i deras fina hus vid kusten vilket innebär en bilresa på drygt en timme. Jag försökte därför sitta en stund i soffan för att testa hur det kändes men det gör galet ont och går bara inte. Vi kommer därför inte iväg. Jag är så ledsen att året fick ett sådant slut. Önskar dock er ett bättre avslut på året än detta och ser fram emot nya spännande utmaningar under 2014!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar